Громадські радники, представники Міжнародного фонду “Відродження”, Української школи практичних знань з питань доступу до правосуддя та Координаційного центру з надання правової допомоги, залучені експерти, а також фахівці з команди “Makitra” обговорили стратегічні питання розвитку спільноти.

Стратегічна сесія, зокрема, включала:

  • коротку презентацію результатів роботи Координаційної ради за лютий-серпень 2020 року;
  • презентацію та обговорення результатів діяльності “Команди Змін” з формування Місії, Бачення та Цінностей спільноти;
  • роботу щодо підготовки та проведення навчання нових громадських радників, офлайн зустрічей у регіонах;
  • пріоритезацію ключових завдань до кінця поточного року.

Цей рік вніс несподівані та часом дуже суттєві зміни у плани як кожного учасника спільноти так і організації загалом. Основним викликом перед нами стала необхідність налагодження процесів обміну інформацією, навчання, підвищення кваліфікації та навіть простого спілкування у новому, виключно цифровому форматі.

Звісно, не все вдається одразу, а над багатьма завданнями і процесами ми і досі активно працюємо. Для того, щоб стати більш інституційно спроможними, стійкими до зовнішніх викликів та міцними всередині спільноти, а також залучати до неї нових і активних учасників, у червні ми розпочали роботу з формування Місії, Бачення та Цінностей організації: налагодили партнерство з командою експертів Makitra та сформували “Команду Змін”, яка і працювала над цим стратегічним напрямком.

Завдяки їх спільним зусиллям, нині ми маємо практично готовий продукт, який дозволить ідентифікувати і виокремити нас серед інших організацій, що працюють у сфері доступу до правосуддя, а також сформувати правильний меседж для тих, хто матиме бажання долучитися до спільноти через декларацію її основних цінностей.

Нинішні умови змушують нас кардинально переглянути процеси організації та проведення навчання для майбутніх громадських радників. Наразі основним пріоритетом є адаптація навчальної програми до онлайн формату, що передбачає:

  • оновлення тренерської бази;
  • актуалізація існуючого та створення нового якісного контенту для онлайн-навчання;
  • формування механізмів моніторингу та оцінювання знань та навичок;
  • інтеграція у програму додаткових елементів командотворення, налагодження комунікації учасників навчання між собою та з реалізаторами програми тощо.

Сподіваюся, що вже найближчим часом ми зможемо поділитися з вами більш детальними результатами проведеної роботи, а також презентувати перші доробки з озвученого мною вище плану пріоритетів роботи Координаційної ради та Команди змін.

Оцінити статтю
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Вас може зацікавити

фінансовий звіт
Презентували фінансовий звіт спільноти за 2020 рік

У суботу 6 лютого на платформі Zoom відбулась зустріч голови ГО «Асоціація громадських радників України» Анатолія Левчука зі спільнотою. Предметом розмови стала тема «Фінанси ГО «АГРУ». У першій частині зустрічі було презентовано структуру управління фінансами в організації, специфіку роботи з банком, особливості звітування перед податковою, донорами, членами спільноти та громадськістю. Також представлено Звіт про фінансові […]

Нефорум
Підбивали підсумки року та ділилися планами на майбутнє – громадські радники провели перший онлайн НеФорум

Хоча коронавірус практично повністю змінив ритм нашого життя і вніс серйозні корективи у наші плани, він не зміг стати на заваді непереборному бажанню радників зустрітися, нехай і віртуально. І це сталося: 26 грудня понад 70 громадських радників, партнери, донори та міжнародні гості стали учасниками події, яка дозволила спільноті об’єктивно оцінити свої здобутки та помилки, зрозуміти […]

результати роботи
Про роботу спільноти за 9 місяців – у цифрах

Статистика роботи громадських радників дає нам не лише уявлення про активність радників в цілому, а й дозволяє відстежити та систематизувати питання, з якими до громадських радників звертаються їх клієнти – мешканці громад.

Коментарі